Праблема школы на 2022/2023 навучальны год: ажыццяўленне метадычнага суправаджэння педагагічных кадраў па павышэнні іх прафесійнага ўзроўня на аснове кампетэнтнаснага падыходу, бесперапыннай самаадукацыі, укаранення ў практыку работы асобасна-арыентаваных тэхналогій навучання, выхавання і развіцця.
Мэта: стварэнне ўмоў для ўдасканалення адукацыйнай прасторы школы ў адпаведнасці з патрэбамі інавацыйнай эканомікі, адукацыйнымі запытамі грамадзян.
Задачы:
забяспечыць бяспечныя ўмовы пры арганізацыі адукацыйнага працэсу;
выконваць патрабаванні адукацыйнага стандарту на ўсіх узроўнях адукацыі;
рэалізоўваць выхаваўчы патэнцыял кожнага вучэбнага прадмета;
арыентаваць адукацыйны працэс на асобу навучэнца ў мэтах найбольш поўнага раскрыцця яго здольнасцяў і задавальнення яго адукацыйных патрэбаў;
далучаць вучняў да прадуктыўнай вучэбна-пазнавальнай, сацыяльна значымай дзейнасці;
ствараць умовы для самарэалізацыі і самавызначэння асобы вучня;
працягваць работу па фарміраванні грамадзянскасці і патрыятызму, выхаванню ў вучняў павагі да нацыянальнай культуры, законаў нашай краіны;
фарміраваць у падрастаючага пакалення культуру здаровых паводзін і здароўезберагальнага асяроддзя;
ажыццяўляць прафілактыку сацыяльнага сіроцтва, падлеткавай злачыннасці і безнагляднасці непаўналетніх;
фарміраваць інклюзіўную культуру ўсіх удзельнікаў адукацыйнага працэсу, ствараць безбар'ернае асяроддзе жыццядзейнасці з улікам комплекснага падыходу;
павышаць кампетэнтнасць педагагічных работнікаў праз дзейнасць вучэбна-метадычных аб'яднанняў, павышэння кваліфікацыі, якасную працу атэстацыйных камісій;
працягваць дзейнасць класаў (груп) з дапрофільным навучэнцаў на ІІ ступенях агульнай сярэдняй адукацыі.