Праблема на 2023/2024 навучальны год: павышэнне прафесіянальнай кампетэнцыі педагогаў шляхам бесперапыннай адукацыі і самаадукацыі, павышэнне якасці метадычнай працы, распаўсюджванне педагагічнага вопыту і павышэнне кваліфікацыі праз фарміраванне пазітыўнай прафесійнай устаноўкі.
Мэта: стварэнне ўмоў для ўдасканалення адукацыйнай прасторы ўстановы адукацыі, якая забяспечвае развіццё суб’ектаў адукацыйнага працэсу ва ўмовах фарміравання асабіста-прафесіянальных кампетэнцый педагогаў і навучэнцаў.
Задачы:
працягваць работу па стварэнню ўмоў для рэалізацыі творчых магчымасцей адораных і высокаматываваных вучняў за кошт павышэння эфектыўнасці вучэбных і факультатыўных заняткаў ва ўмовах дапрофільнай падрыхтоўкі і профільнага навучання, даследчай дзейнасці, праз удзел у творчых і інтэлектуальных конкурсах;
працягваць работу па забеспячэнні якасці адукацыі навучэнцаў шляхам стварэння камфортных умоў для рэалізацыі індывідуальных асаблівасцей кожнага дзіцяці, фарміравання маральных, грамадзянска-патрыятычных якасцей, здаровага ладу жыцця і выканання санітарных норм і правіл пры арганізацыі адукацыйнага працэсу;
павышаць эфектыўнасць педагагічнага ўзаемадзеяння з сям’ёй, развіццё партнерскіх зносін з соцыумам для абароны правоў і законных інтарэсаў навучэнцаў, прафілактыкі ўзнікнення суіцыдальных паводзін, здзяйснення злачынстваў і прапапарушэнняў сярод непаўналетніх праз сістэму сацыяльнай, выхаваўчай і ідэалагічнай работы;
ствараць умовы для фарміравання інклюзіўнай культуры ўсіх удзельнікаў адукацыйнага працэсу, забяспечваць безбар'ернае асяроддзе жыццядзейнасці з улікам комплекснага падыходу;
умацоўваць матэрыяльна-тэхнічную базу, прадметна-развіваючае асяроддзе і навукова-метадычнае забеспячэнне ўстановы адукацыі для стварэння камфортных, здаровых і бяспечных ўмоў для ўсіх удзельнікаў адукацыйнага працэсу праз актывізацыю работы па развіцці пазабюджэтнай дзейнасці.